Panaszkezelés - Porsche Biztosító

Panaszkezelés - Porsche biztosító

A Porsche Biztosító szempontjából kiemelt fontosságú Ügyfeleink elégedettsége.

Működésünk során azonban előfordulhat, hogy elégedetlen szolgáltatásunkkal.

Panaszát a lenti csatornáinkon teheti meg.

Panaszbejelentő adatlap

Panaszbejelentés

Telefonon

Ügyfélfogadási időben: +36 1 450 2853

Telefonos ügyelet hétfőnként:

17:00h - 20:00h között: +36 1 465 4783

Személyesen

Budapesti Ügyfélszolgálatunkon a Budapest, Fáy u. 27. 2. emeletén Ügyfélfogadási időben

Hétfő: 08:30-17:00
Kedd: 08:30-16:00
Szerda: 08:30-16:00
Csütörtök: 08:30-16:00
Péntek: 08:30-14:30

Postai Úton

1139 Budapest, Fáy u. 27. vagy 1396 Pf.: 490

További információk

Bejelentését a jogszabályi előírásoknak megfelelően, kivizsgálást követően, 30 napon belül válaszoljuk meg.

Tájékoztatjuk, hogy kérésére a formanyomtatványon benyújtott panaszát a Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi Központjához vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez költségmentesen megküldjük.

A Panaszkezelési szabályzatot és a panaszbejelentéshez kapcsolódó nyomtatványainkat itt találja: