Panaszkezelés - Porsche biztosító
A Porsche Biztosító szempontjából kiemelt fontosságú Ügyfeleink elégedettsége.
Működésünk során azonban előfordulhat, hogy elégedetlen szolgáltatásunkkal.
Panaszát a lenti csatornáinkon teheti meg.
Panaszbejelentés
Telefonon
Ügyfélfogadási időben: +36 1 450 2853
Telefonos ügyelet hétfőnként:
17:00h - 20:00h között: +36 1 465 4783
Személyesen
Budapesti Ügyfélszolgálatunkon a Budapest, Fáy u. 27. 2. emeletén Ügyfélfogadási időben
Hétfő: 08:30-17:00
Kedd: 08:30-16:00
Szerda: 08:30-16:00
Csütörtök: 08:30-16:00
Péntek: 08:30-14:30
Postai Úton
1139 Budapest, Fáy u. 27. vagy 1396 Pf.: 490
További információk
Bejelentését a jogszabályi előírásoknak megfelelően, kivizsgálást követően, 30 napon belül válaszoljuk meg.
Tájékoztatjuk, hogy kérésére a formanyomtatványon benyújtott panaszát a Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi Központjához vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez költségmentesen megküldjük.
A Panaszkezelési szabályzatot és a panaszbejelentéshez kapcsolódó nyomtatványainkat itt találja: